05.08.2008

R-SOULS - jeg siger jer!



Jeg kommer ofte i en klub i byen, der har jeg påtaget mig flere forskellige opgaver, som at sidde med i møder, tage imod gæster, rundvisning mm. Jeg spiller også i et lille hyggeband (lidt blues-rock & rul), og jeg har fået lov til at benytte nogle lokaler til at spille i, udenfor værestedets åbningstid.

I dag var der så pludseligt to medlemmer der efter et par år, fik en jagende fornemmelse i bagpartiet over dette arrangement, måske fordi jeg spillede sammen med et par andre, der ikke var medlemmer af klubben.

I hvertfald endte det med, at to utilfredse mennesker fik ødelagt dette - og da far såmænd ikke er voldsomt sur over det, men skuffet, trak jeg mig dermed fra samtlige opgaver i samme klub.

Alt i alt en rimeligt dårlig tirsdag

Ingen kommentarer: